Klacht: Bus doorgereden

Thomas66032 op 16 november 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

We stonden met een groep van ongeveer 10 personen te wachten op de 300 van den bosch naar tilburg 15:48, bij de halte Leeghwaterlaan. De bus kwam op de normale tijd aan, verschillende mensen staken hun hand uit. Maar op jet moment dat we dachten dan de bus ging stoppen, gaf deze gas en reed weg. Via observatie hebben we ook kunnen concluderen dat de betreffende bus niet overvol zat. Door dit incident zijn velen van ons te laat bij hun halte, en in mijn geval ben ik te laat voor mijn overstap bus naar huis waar door ik op Waalwijk Vredesplein 45 minuten mag wachten op een nieuwe bus.

Dat er een rede is gegeven door de bus chauffeur waarom deze besloot door te rijden.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 16 november 2017 om 20:11 geantwoord

Beste Thomas66032,

Oh nee! Wat jammer om te lezen dat de bus jullie voorbij is gereden en jij daardoor een overstap hebt gemist. Ik begrijp dat je daar van baalt. In het volgsysteem van de bus zie ik dat de rit is komen te vervallen maar de reden daarvan kan ik helaas niet ontdekken. Ik ga je klacht dan ook intern doorsturen zodat de situatie uitgezocht en besproken kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en de extra reistijd!

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door