Klacht: bus diverse keren niet op komen dagen

op 15 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

mijn kinderen zijn afhankelijk van Arriva om op school te kunnen komen.
Ik maak het regelmatig mee dat de lijnbus niet verschijnt, het gaat om bus 90 richting ’s ‘s-Hertogenbosch in de ochtend. Ik heb ook gebeld met Arriva maar de dame aan de telefoon geeft dan aan dat ze geen idee heeft wat de reden is en zij nog geen melding heeft ontvangen. Dit kan echt niet! Mijn kinderen komen op deze manier in de problemen en als werkende ouder (kan het me helaas financieel niet veroorloven om niet te gaan werken) is het voor mij onmogelijk dit op te vangen steeds. Ik wil graag een terugkoppeling hiervan.

Wanneer de bussen verschijnen op de tijden die er voor staan en er online direct melding wordt gemaakt wanneer een bus niet verschijnt, al vind ik dat niet kunnen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 15 september 2017 om 13:24 geantwoord

Beste Bianca,

Ik kwam dezelfde klacht ook tegen op Facebook. Heb daar zojuist op geantwoord. De klacht hier sluit ik daarom af.

^JK
Webcareteam Arriva