Klacht: Bus die voorbij rijd

op 03 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Dit is al de 2de keer dat dezelfde buschauffeur me voorbij rijd en me nog aankijkt ook!
Het is daglicht dus geen excuses voor het niet kunnen zien of ect.
Zaterdag 2 juli 20.30 kerkplein gendringen.

Dit is een klacht over de buschaufdeur zelf.
Als er niks gebeurt zou ik t hoger op moeten aanpakken want dit vind ik niet kunnen

Ik vind het niet kunnen dat hij me voorbij rijd ik sta hier met me dochter van 1. En dit was onze laatste aansluiting na huis!

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

10 maanden geleden - Beste Durrani, Ai, balen dat je zaterdag 2 juli hebt ervaren dat dezelfde buschauffeur jou en je dochter voorbij heeft gereden. Begrijpelijk dat je daar van baalt. Ik wil er graag intern melding van maken maar dan zou ik graag informatie over de buslijn willen ontvangen. Zou je het volgende nog aan kunnen geven?: - Om welke buslijn ging het? - In elke richting wilde je reizen vanaf Gendringen halte Kerkplein? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 09 juli 2016 om 07:21 geantwoord

\"Ai, balen dat je zaterdag 2 juli hebt ervaren dat dezelfde buschauffeur jou en je dochter voorbij heeft gereden. Begrijpelijk dat je daar van baalt. Ik wil er graag intern melding van maken maar dan zou ik graag informatie over de buslijn willen ontvangen. Zou je het volgende nog aan kunnen geven?:

- Om welke buslijn ging het?
- In elke richting wilde je reizen vanaf Gendringen halte Kerkplein?

Ik hoor graag van je.\"

Gevraagde informatie ontbreekt vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Durrani