Klacht: Bus continue te laat of zelfs te vroeg

op 02 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Lijn 80 en 87 richting het station in Venray zijn over het algemeen altijd te laat! 3 van de 5 dagen kom ik hierdoor te laat op mijn werk en de frustratie begint te groeien! Soms is de bus zelfs in een keer te vroeg, maar wachten op de tijd dat die aan mag rijden.. nee dat gebeurd er niet! Verder staat op 9292ov.nl telkens niet dat er een halte uitvalt. Wat vrij irritant is als je daar aan komt lopen en de halte buiten gebruik is! Ik hoop dat hier iets aan gedaan kan worden. Ik denk dat de tijden gewoon niet kloppen en dat de bus het gewoon niet haalt ’s ochtends (druk verkeer, veel stoppen bij haltes).

De keren dat ik m'n aansluiting met de trein wel haal.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 02 oktober 2017 om 13:06 geantwoord

Goedemiddag Loesjee,

In je bericht geef je aan dat de bussen van lijn 80 en 87 in Venray vaak te laat zijn waardoor je met ongemak reist. Een gevolg hiervan is dat je te laat op je werk komt. Dat is niet leuk om te lezen. Ik zal een melding maken van je ervaring zodat hier aandacht aan kan worden besteed. Informatie over stremmingen worden overigens ook weergegeven op onze website via https://www.arriva.nl/limburg/reisinformatie/omleidingen-stremmingen.htm. Excuses voor het ervaren ongemak!

^JE
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Loesjee