Klacht: Bus chauffeuse rijdt me pal voorbij !

op 08 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Halte Kennedylaan, te papendrecht

Vanaf 17.56 zit ik hier al. 18.01 komt ze aanrijden met hoge snelheid en kan niet meer stoppen, omdat ze mij te laat heeft gezien. Ik sein haar nog maar ze reed veels te hard kon ze ook niet meer stoppen. Auto naast haar ook in gevaar. Weet echt niet waar zij zat met d’r hoofd, maar niet bij d’r baan.

9 van de 10x vertrekke jullie te vroeg maar nu ook nog is me voorbij rijden. Kom op zeg! ik wil weten wie er die dienst reed en haar helemaal lam schelden want ik kom nu niet optijd voor me afspraak!

Dus kom maar met een oplossing.

Als ik me uren die ik nu mis betaald krijg die ik nu verlies doordat jullie je werk niet goed doen!

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Devris

10 maanden geleden - Tuurlijk wacht ik nog steeds maar dan komt de volgende bus gewoon niet opdagen! Ook nog is! Waar zijn jullie mee bezig man ?! Vertrouw heel die organisatie niet meer. Godver toch niet te geloven dit! Kleind dorpje als Papendrecht kunnen jullie je shit geeneens goed regelen. Fuckin Amateurs!

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

10 maanden geleden - Hallo Devris, Bedankt voor je bericht. Ik begrijp je frustratie, maar zou je toch willen vragen om op je taalgebruik te letten. Anders kan ik je helaas niet verder helpen. Kun je mij nog aangeven om welke buslijn het hier gaat en welke kant je op wilde reizen? Hopelijk ben je gisteravond uiteindelijk niet al te laat thuisgekomen? Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 15 juli 2016 om 06:16 geantwoord

\"Bedankt voor je bericht. Ik begrijp je frustratie, maar zou je toch willen vragen om op je taalgebruik te letten. Anders kan ik je helaas niet verder helpen. Kun je mij nog aangeven om welke buslijn het hier gaat en welke kant je op wilde reizen?\"

Gevraagde informatie vooralsnog niet ontvangen. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Devris