Klacht: Bus chauffeur zeer klantontvriendelijk

op 02 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Zaterdag 16 lijn16.08 busstatijulilijnbusstationd Dochter met buggy en kind vraagt achter in te stappen chauffeur moppert, maar er moeten nog mensen uit ook. omstandighedomstandigheden ze met de bus De ov kaart moet opgeladen worden .Dit mag niet.. Want ik ben al laat zegt de chauffeur, maar wij op tijd, zeg ik nu. Er moet van buschauffeur geruild . Wij worden de bus uit gestuurd. Zeg meisje heeft down chauffeur wil zeker skoren bij jonge chauffeur.Vraag die maar. Meisje heeft Down raakte heel overstuur Ps mijn dochter draadt hoofddoek zie cera

Schandalig,Bij excuus en meisje 8 jaar down meisje diabetes snapte het maar niet. Vakantie vriendelijkheid...

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

9 maanden geleden - Beste Peter en/of Baukje, Uit het bericht begrijp ik dat er zaterdag iets is voorgevallen bij het instappen op lijn 16 om 16:08. Helaas is mij de situatie naar aanleiding van je bericht nog niet helemaal duidelijk. Zou je mij nogmaals concreet kunnen uitleggen wat er precies aan de hand is? Met vriendelijke groet, ^NT Webcare Arriva.

Arriva

Heeft op 10 augustus 2016 om 09:04 geantwoord

\"Uit het bericht begrijp ik dat er zaterdag iets is voorgevallen bij het instappen op lijn 16 om 16:08. Helaas is mij de situatie naar aanleiding van je bericht nog niet helemaal duidelijk. Zou je mij nogmaals concreet kunnen uitleggen wat er precies aan de hand is?\"

Gevraagde informatie ontbreekt vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Heeft op 10 augustus 2016 om 09:32 geantwoord

Sorry u klachtenlijn is bij correcties niet correct moet zarerdag 16 juli zijn 16.08 busstation Bolsward lijn 92verderstaat het er goed. Ps mag je opladen in de bus als er geen mogelijk is?.Diabetes en spuiten

Alle klachten die gemeld zijn door peter.baukje@gmail.com