Klacht: Bus altijd telaat

op 18 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik mis tegenaoordig 9e van de 10 keer de overstap van de bus-370 na de trein naar Nijmegen. Bus is werkelijk nooit om 25 op het station…. Dus aub degene die die tijden bij jullie verzint terug sturen naar de kleuterschool, want iedereen weet dat dit onmogelijk is.

Groetjes Ruben Geurtjens

Gewenste Oplossing:

Als ik de trein haal

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

6 maanden geleden - Beste Ruben_98, Wat balen dat jij 9 van de 10 keer de overstap van de bus naar de trein mist! Ik wil je klacht graag in behandeling nemen maar dan ontvang ik graag nog iets meer informatie van jou. Hoe laat en bij welke halte stap je op lijn 370? Hoe laat en op welk station wil je de overstap naar de trein maken? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, ^Manon Webcareteam Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 19 januari 2018 om 15:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ruben_98,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van jou ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^Manon
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Ruben_98