Klacht: Bus altijd telaat

op 18 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik mis tegenaoordig 9e van de 10 keer de overstap van de bus-370 na de trein naar Nijmegen. Bus is werkelijk nooit om 25 op het station…. Dus aub degene die die tijden bij jullie verzint terug sturen naar de kleuterschool, want iedereen weet dat dit onmogelijk is.

Groetjes Ruben Geurtjens

Als ik de trein haal

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

6 maanden geleden - Beste Ruben_98, Wat balen dat jij 9 van de 10 keer de overstap van de bus naar de trein mist! Ik wil je klacht graag in behandeling nemen maar dan ontvang ik graag nog iets meer informatie van jou. Hoe laat en bij welke halte stap je op lijn 370? Hoe laat en op welk station wil je de overstap naar de trein maken? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, ^Manon Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 19 januari 2018 om 15:31 geantwoord

Beste Ruben_98,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van jou ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

^Manon
Webcareteam Arriva