Klacht: Bus altijd te vroeg

op 01 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Bij bushalte achterwei, sumar zijn de bussen altijd standaard 5 of zelf meer minuten te vroeg en hierdoor mist iedereen de bus. Dit is een grote ergernis geworden en ik wil dat dit veranderd

Als de bus optijd is

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Shalanda, Wat vervelend dat de bus steeds te vroeg is. Bij welke lijn, op welke tijden en met welke eindhalte gebeurd dit? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Shalanda

1 maand geleden - Bus 20 en 21 op elk moment van de dag en eindhalte busstation Leeuwarden

Arriva

Heeft op 01 oktober 2017 om 12:38 geantwoord

Beste Shalanda,

Dank je wel voor je aanvulling. Ik zal je klacht doorzetten naar de regio, zodat dit kan worden besproken.

Ik stel het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van je ervaring. Zo kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Shalanda