Klacht: Bus altijd te laat en slechte aansluiting op trein

op 03 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Bus 3 en bus 83 in Venlo zijn altijd te laat en sluiten daardoor niet goed aan op de trein richting Roermond en de trein richting Schiphol.

Ik ben tevreden als de bus vaker rijdt of tussen bus 83 en bus 3 meer tijd zit. Of dat de bussen eerder/later vertrekken.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Adauven, In je klacht geef je aan dat lijn 3 en 83 altijd te laat zijn. Begrijpelijk dat je hiervan baalt. Om je klacht door te kunnen geven heb ik wel wat meer info nodig. Wanneer waren de lijnen 3 en 83 voor het laatst te laat? Bij welke halte? Hoe laat hadden de bussen moeten vertrekken? Zodra ik deze info heb ontvangen geef ik je klacht door in de regio. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Adauven

1 maand geleden - Bus 3 zou om 16:48 aankomen maar kwam pas om 16:59 aan bij halte van der Grintenstraat. Miijn trein richting Roermond vertrekt normaal gesproken om 17:03, maar de bus doet er 11 minuten over om aan te komen op station Venlo.

Arriva

Heeft op 03 oktober 2017 om 19:10 geantwoord

Beste Adauven,

Bedankt voor je reactie.

Ik heb je klacht intern doorgegeven aan onze vervoerskundige zodat het meegenomen kan worden in de evaluatie van de dienstregeling. Helaas kunnen we niet alles perfect aan laten sluiten en iedereen tevreden krijgen. In december komt er een nieuwe dienstregeling. Ik hoop dat dit voor verbetering gaat zorgen!

Excuses voor het ervaren ongemak! Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/.

Met vriendelijke groeten.
^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Adauven