Klacht: Bus altijd te laat

op 30 november 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 30 november 2016 om 08:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen Zs,

Begrijpelijk dat je hier niet vrolijk van wordt. Ik maak intern melding van dit voorval bij de teammanager in de regio, zodat hij dit uit kan zoeken en intern kan bespreken. Doelstelling van deze melding is om herhaling te voorkomen en uiteraard om de punctualiteit te verbeteren.

We bieden je onze excuses aan voor de opgelopen vertraging en het ervaren ongemak.

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Zs