Klacht: Bus altijd te laat

op 15 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Abcd12345, Wat vervelend om te lezen dat je deze ervaring hebt met 1 van onze bussen. Om je klacht in behandeling te kunnen nemen heb ik nog aanvullende informatie van je nodig. Zodra ik deze heb ontvangen neem ik je klacht verder in behandeling. - Halte waar je wilt uitstappen. Met vriendelijke groeten, ^Jessica Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Abcd 12345

1 maand geleden - Ah, natuurlijk. Ik wil uitstappen bij de bushalte bij het Centraal Station van Nijmegen. Dan heb ik het over bus 83 Centraal Station Nijmegen. Met vriendelijke groet, Tufan Emre

Arriva

Heeft op 16 december 2017 om 12:18 geantwoord

Beste Abcd12345,

Bedankt voor de toelichting. Ik heb je klacht intern doorgestuurd naar de betreffende regio zodat er op de punctualiteit van lijn 83 gelet kan worden. Weet wel dat het verkeer lastig te voorspellen is, helemaal tijdens de spits. Er kan inderdaad een lichte afwijking in de tijden zitten ten opzichte van de geplande dienstregeling. Ik hoop dat je in de toekomst verbetering ervaart!

^Manon
Webcareteam Arriva