Klacht: Bus altijd te laat

op 15 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Abcd12345, Wat vervelend om te lezen dat je deze ervaring hebt met 1 van onze bussen. Om je klacht in behandeling te kunnen nemen heb ik nog aanvullende informatie van je nodig. Zodra ik deze heb ontvangen neem ik je klacht verder in behandeling. - Halte waar je wilt uitstappen. Met vriendelijke groeten, ^Jessica Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Abcd 12345

1 maand geleden - Ah, natuurlijk. Ik wil uitstappen bij de bushalte bij het Centraal Station van Nijmegen. Dan heb ik het over bus 83 Centraal Station Nijmegen. Met vriendelijke groet, Tufan Emre

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 16 december 2017 om 12:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Abcd12345,

Bedankt voor de toelichting. Ik heb je klacht intern doorgestuurd naar de betreffende regio zodat er op de punctualiteit van lijn 83 gelet kan worden. Weet wel dat het verkeer lastig te voorspellen is, helemaal tijdens de spits. Er kan inderdaad een lichte afwijking in de tijden zitten ten opzichte van de geplande dienstregeling. Ik hoop dat je in de toekomst verbetering ervaart!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^Manon
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Abcd 12345