Klacht: bus altijd te laat

op 13 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik moet dagelijks naar school met de bus en deze bus is altijd te laat. (bus 4 van valkenburg naar Maastricht) ik heb hier eerder een klacht over ingediend en er is mij toen beloofd dat dit zou veranderen met de nieuwe dienstregeling van 10 december. toen veolia de bussen en treinen nog regelde werd er evenveel tijd genomen voor de route van valkenburg naar maastricht en terug als dat arriva nu doet, maar arriva heeft hier zo’n 6 haltes tussenin gepropt.

Gewenste Oplossing:

als de bussen gewoon op tijd zijn voortaan

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 13 december 2017 om 20:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste E.anoniem,

Niet leuk om te lezen dat lijn 4 altijd last heeft van vertraging.
Vertraging is nooit leuk en ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt.

Je klacht heb ik intern doorgegeven in de regio. Daar zal het verder opgepakt en uitgezocht worden. Hopelijk ervaar je snel verbetering.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/.

Met vriendelijke groet,
Lina
Arriva Webcareteam

Heeft op 13 december 2017 om 22:00 geantwoord

het wordt 'intern doorgegeven' en daar heb ik op een vrij lange termijn helemaal niks aan

Alle klachten die gemeld zijn door E.anoniem