Klacht: Bus altijd te laat

op 03 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Bij de bus halte waar ik altijd opstap is de bus altijd te laat waardoor ik op de tol Sleeuwijk mijn bus altijd mis. Ik stap op bij de halte Jan spieringweg. Mijn bus zou om 3 minuten over het heel en het half moeten vettreken, maar ik alle weken na de vakantie is mijn bus nog niet een eer op tijd geweest

Ik ben tevreden als mijn bus een keer op tijd komt. Want nu neem ik altijd en bus eerder zodat ik nog op tijd op school kan zijn

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste Selona, Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt met de bus. Onze excuses voor het ongemak. Om je klacht in behandeling te nemen heb ik nog wat aanvullende gegevens van je nodig, zodra we deze hebben ontvangen zullen we de klacht verder in behandeling nemen. Graag ontvangen ik de volgende gegevens van je: - lijn nummer van de bus waarmee je wilt reizen - tijdstip waarop je wilt instappen - halte waar je wilt uitstappen. Met vriendelijke groeten, ^JP Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Selona Weima

2 maanden geleden - Ik stap op bij de Jan spieringweg waar ik de bus om 7:03 wil hebben. Dit is bus 121 naar Werkendam. Ik stap uit op halte tol West Sleeuwijk waar ik de bus naar Breda pak.

Arriva

Heeft op 03 oktober 2017 om 08:20 geantwoord

Bedankt voor de aanvullende informatie.

Ik kan in het volgsysteem van vandaag zien dat de bus een aantal minuten te laat geweest is. Ik ga hiervan een melding maken naar ver verantwoordelijke manager met het verzoek dit met de chauffeurs te bespreken. Deze gesprekken vinden plaats op basis van hoor en wederhoor.

Wel wil ik je erop attenderen dat de tijden van de dienstregeling zijn bij benadering. Natuurlijk streven wij ernaar de tijdens zo strak mogelijk aan te houden. Er zijn altijd omstandigheden waardoor een bus vertraging kan oplopen. Hierbij kun je denken aan verkeerslichten, meer reizigers bij de halte dan verwacht of een file.

^JP
Webcareteam Arriva