Klacht: Bus 999

op 11 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vanaf tilburg station uurtje lopen wachten op bus 142/143. Ik zie alleen bus 999 voorbij gaan. Wat dus bus 142 is na de chauffeur lopen vragen. Krijgen die chauffeurs geen training om de goede bus nummer aan de voorkant te zetten? dit is heel erg verwarrend. Iedereen ziet bus 999 staan terwijl ze juist wachten op 142/3

Als dit niemand gebeurd ben ik tevreden. Gewoon de juiste nummer voorkant op de bus en geen bus 999 meer. simpel zat.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste Freder, Niet leuk om te lezen dat er een verkeerde lijnnummer op de bus stond weergegeven en je hierdoor de bus hebt gemist. Begrijpelijk dat je hiervan baalt. Hoe laat is de bus vertrokken? Wou je met lijn 142 of met lijn 143 reizen? Zodra ik deze informatie heb ontvangen maak ik er intern een melding van. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Arriva

Heeft op 26 juli 2016 om 09:42 geantwoord

\"Niet leuk om te lezen dat er een verkeerd lijnnummer op de bus stond weergegeven en je hierdoor de bus hebt gemist. Begrijpelijk dat je hiervan baalt.

Hoe laat is de bus vertrokken? Wou je met lijn 142 of met lijn 143 reizen?
Zodra ik deze informatie heb ontvangen maak ik er intern een melding van.\"

Gevraagde informatie vooralsnog niet ontvangen. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door FederHoes