Klacht: Bus 88

op 13 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vanmorgen was het slecht weer dus ik besloot bus 88 om 07:43 te nemen richting mijn werk. Hij kreeg +11 vertraging (wat ik volkomen snapte want het was immers slecht weer). Vervolgens komt bus 88 11 min later aangereden, ik loop netjes vanuit het bushokje naar de rand om mijn hand op te steken zodat de desbetreffende chauffeur kan stoppen. Tot mijn verbazing rijd deze chauffeur compleet mijn neus (+de 4 andere neuzen van de mensen die met mij staan te wachten) voorbij! Terwijl wij er met zn 5e nog makkelijk bij konden! Kan iemand mij aub uitleggen waarom deze chauffeur mij voorbij rijd zonder ook maar enige reden waardoor ik nu te laat aankom op mijn werk !?!?

Uitleg!?!?!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 13 december 2017 om 10:27 geantwoord

Beste Alissa,

In jouw reactie geef je aan dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening omdat deze bus te laat en ook nog eens te vol was. Wij hebben jouw reactie doorgestuurd naar de betreffende vestiging/afdeling met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Op basis van periodieke rapportages en analyses wordt door de regio gericht gewerkt aan verbetering. Vanzelfsprekend blijven er altijd onverwachte omstandigheden (bijvoorbeeld file of ongeval) die ervoor zorgen dat wij niet altijd precies volgens de dienstregeling kunnen rijden.

Wij vinden het bijzonder vervelend dat jouw (geplande) reizen met onze organisatie niet naar verwachting is verlopen. Wij bieden je hiervoor onze welgemeende excuses aan.

^Zoë
Webcare Arriva

Heeft op 13 december 2017 om 22:58 geantwoord

Beste zoë,

Het ging mij niet om de vertraging maar om het feit dat deze buschauffeur onze neuzen voorbij reed terwijl wij makkelijk nog in die desbetreffende bus mee hadden kunnen reizen. Ik heb al vaker aangekaart bij Arriva dat het best wel eens handig zou kunnen zijn om extra bussen in te zetten. Vooral gezien het feit elke mbo student (dus óók de studenten onder de 18 jaar) nu gratis met het openbaar vervoer kan reizen via zijn/haar studenten ov. Graag zie ik nu een actie ipv weer een belofte.

Mvg,

Alissa Rozenveld

Alle klachten die gemeld zijn door AlissaRozenveld