Klacht: Bus 8754 vanuit Alphen ad rijn/leiden van 08.27 uur

op 18 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Deze bus chauffeur moet echt een keer een goed gesprek krijgen volgende mij en meerdere heeft hij zijn baan omdat het moet maar jeetje! Hij rijdt roekeloos en is zeer onvriendelijk. Eind juli reed hij ook vanuit Leiden centraal richting Alphen ad rijn en het was een verschrikkelijk rit. Een vrouw met 2 kinderen heeft hij zo belachelijk gemaakt bus gestopt omdat haar 3 jarig zoontje wat at, dan denk ik had dat meteen gezegd bij binnenkomst, toen stopte hij weer de bus omdat deze dame aan de telefoon zat en niet Nederlands praten. Deze dame had een rustig gesprek maar dat irriteerde hem zo dat hij gewoonweg stopte en zei dat iedereen in de bus er last van had. Wat dus absoluut niet het geval was. Ik hoop dat hij een keer op zijn gedrag word gewezen.

Dat hij is aangesproken word op zijn gedrag en manier van rijden meerdere irriteren zich

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

9 maanden geleden - Goedemorgen Linda, Uit je bericht begrijp ik dat je een minder prettige ervaring hebt gehad. Ik wil hier graag een melding van maken zodat hier op basis van hoor- en wederhoor verder naar gekeken kan worden. Zou je het lijnnummer en de naam van de halte waar je bent ingestapt kunnen doorgeven. Wel wil ik aangeven dat er bepaalde regels zijn in de bus. Wanneer deze worden overtreden staat een chauffeur in zijn recht om hier iets van te zeggen. Dit mag echter niet tot gevaarlijke verkeerssituaties leiden. Groet, ^JE

Arriva

Heeft op 02 september 2016 om 14:56 geantwoord

\"Uit je bericht begrijp ik dat je een minder prettige ervaring hebt gehad. Ik wil hier graag een melding van maken zodat hier op basis van hoor- en wederhoor verder naar gekeken kan worden. Zou je het lijnnummer en de naam van de halte waar je bent ingestapt kunnen doorgeven?\"

Gevraagde informatie vooralsnog niet ontvangen, klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Linda25