Klacht: Bus 80 richting Haarlem

op 01 juli 2016 over Connexxion in de categorie Openbaar Vervoer

Daar sta je dan vrijdagochtend om 8 uur te wachten op de bus om naar je werk te gaan. De halte zat al tjokvol met mensen, wat niet veel goeds kon voorspellen. Drie keer komt de bus niet op de weergegeven tijden. Online vind ik een vertraging van +11 min. Aan de overkant passeert de 80 als het allemaal normaal is. Opeens komt er een bus 80, mensen juichen maar dan opeens GEEN DIENST. Dat is zeer vervelend. En dan nog een keer met een onverschillig gebaar passeert er weer een een dienst 80 bus. Praktisch een uur later komt er eindelijk een bus 80 waarvan de deur niet kon sluiten. Onderweg moest meneer nog de bus restten om het probleem te verhelpen. Resultaat: Anderhalf uur te laat op mijn werk. Bedankt zwaar overdreven dure Connexion. Normaliter vind ik de beleefdheid van bepaalde chauffeurs ver te zoeken, maar de service is doorgaan bagger.

Een andere dame die belt nog met de klantenservice van Connexion, die had geen flauw benul en wist van niks. Het enige waar deze dame op kon komen na het vertellen van bovenstaand verhaal was: Ik snap het niet: Ze stonden voor het stoplicht?

Als alle klanten die hun centen verspillen aan de maatschappij met bus 80 vandaag hun geld terugkrijgen.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Connexxion

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Connexxion nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aniel M