Klacht: BUS 72

op 29 januari 2014 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bus 72 is elke ochtend en middag laat.
Ik werk in Bilthoven en de halte voor mijn werk is vervallen. Nu is er een andere halte waarbij ik 10 min, moet lopen. Helemaal onhandig, ook geen hokje waar je kunt staan als het regent. Geen zebrapad om over te steken. Je stapt midden op de weg in en uit. En wachtend tot je over kunt steken(helemaal onhandig) Wie heeft zoiets bedacht.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag willen dat de Bus 272 weer zou rijden en de Halte RIVM( Antonie van Leeuwenhoeklaan) in Bilthoven weer bereikbaar is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Qbuzz in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Qbuzz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door sheiza santoe