Klacht: Bus 7:15 niet op komen dagen op 4-9-2017

op 13 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De bus van 7:15 is niet op komen dagen op 4-9-2017. Ook de volgende buschauffeur was niet op de hoogte.

De volgende buschauffeur op de hoogte is van de oorzaak en een andere bus inzetten.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Jnsnsofie, Wat balen dat de bus niet is komen opdagen. Ik zou graag voor je willen nakijken wat er aan de hand is, hiervoor heb ik nog wat gegevens van je nodig: - Lijn nummer van de bus - Halte waar je wilde instappen - Halte waar je wilde uitstappen Met vriendelijke groet, ^JP Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Jnsnsofie

1 maand geleden - Dag, Dat zou fijn zijn. - Het lijnnummer van de bus is 165 richting den bosch. - De halte waar ik wilde opstappen was druten busstation. - De halte waar ik wilde uitstappen was prinses Beatrixstraat in Hedel. - Het tijdsstip waar ik wilde instappen was 7:15. Met vriendelijke groet, Sofie

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 03 oktober 2017 om 14:59 geantwoord

Beste Jnsnsofie,

We hebben inmiddels een reactie vanuit de regio ontvangen. De bus bleek helaas een technisch mankement te hebben waardoor deze niet meer verder kon rijden.

Oprechte excuses voor het ervaren ongemak.

Met vriendelijk groet,

^SH
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Jnsnsofie