Klacht: Bus 662 wederom niet komen opdagen

op 19 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 18 augustus was ik keurig op tijd (18:02) bij de bushalte op centraal station Oss om bus Arriva 662 van 18:10 (vertrektijd) te nemen richting Kerkplein Maren-Kessel. Om 18:20 was er nog geen bus en moest ik mijn broer bellen om op tijd te zijn voor een afspraak. Dit is niet de eerste keer dat ik heb staan wachten zonder dat er een bus komt. Een groot schandaal, als bussen niet rijden moet dat worden gecommuniceerd, en als er niets wordt gecommuniceerd moet je er als reiziger vanuit kunnen gaan dat de dienstregeling gewoon klopt. Erg frustrerend.

Gewenste Oplossing:

Als Arriva helder communiceert en er voor zorgt dat de bussen, ook naar kleine kernen, gewoon keurig op tijd rijden. Soms wat vertraging is geen probleem, maar meer dan 10 minuten is onacceptabel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 19 augustus 2016 om 14:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Twan,

Wat naar dat je bus vertraging had en je hierom je broer hebt gebeld zodat je nog op tijd kon zijn voor een afspraak. Ik heb hier intern melding van gemaakt. Helaas kan het door verkeersdrukte in de spits altijd voorkomen dat een bus later aankomt. Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
^NT
Arriva Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door twanthissen