Klacht: Bus 614 (scholierenlijn stopt niet meer bij halte J.D. Pollstraat in Hoorn

op 06 september 2018 over EBS in de categorie Vervoersbedrijven

Na de vakantie blijkt EBS opeens halte J.D. Pollstraat in Hoorn niet meer aan te doen. Er is hier niets over gecommuniceerd en ook niets over te vinden op de site van EBS. Hierdoor worden heel veel leerlingen van het OSG West-Friesland gedupeerd, een van de grootste middelbare scholen in Hoorn. Als de leerlingen namelijk ’s middags hun bus willen halen, zijn ze afhankelijk van of de docent ze vijf minuten eerder uit de les laat gaan. Ik heb inmiddels EBS ook zelf al benaderd en ook de school gevraagd of ze iets in deze kunnen betekenen.

Als de halte weer wordt opgenomen in de dienstregeling.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EBS

Reactie van de melder van de klacht Busreiziger1

3 maanden geleden - Inmiddels ben ik erachter dat dit het gevolg is van een besluit van de Gemeente Hoorn. Ongelooflijk dat een gemeente besluit om leerlingen van het OSG zo te duperen. Hier is niet goed over nagedacht.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EBS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Busreiziger1