Klacht: Bus 6 meerseldreef altijd te laat

op 28 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo ik neem gemiddeld 1x per weekbus 6 meerseldreef te breda. Deze bus is nooit optijd. De buschafeur ks standaart 3 a 4 min te laat.
Vandaag zelfs 5 min.

Gewenste Oplossing:

Als de bus chaufeur 1 min voor vertrek aanwezig is inde bus.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Ilona, Wat vervelend dat je bus nooit op tijd rijdt. Vanaf welk station of welke halte vertrek je? Wat is je vertrektijd? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Ilona

1 maand geleden - Ik vertrek vanaf station Breda bus 6 meerseldreef. De vertrek tijden verschillen omdat ik onregelmatig werk. Meestal heb ik de bus van 7.01 uur of om 14.01 uur. Groet Ilona

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 29 september 2017 om 12:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ilona,

Bedankt voor je melding en de verdere toelichting. Ik heb je melding intern doorgegeven in de regio waar het verder opgepakt en besproken zal worden. Excuses voor het ervaren ongemak!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier.

Met vriendelijke groet,
^JK
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Ilona