Klacht: Bus 6 leiderdorp

op 14 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zit nu in bus 6 Leiderdorp. Er zijn verschillende vervallen bushaltes maar als het goed is is hooigracht nog niet vervallen. De buschauffeur rijd echter een volledig eigen route en slaat extreem veel bushaltes over,die niet vervallen zijn. Ook was de bus (zoals bijna altijd) te laat vertrokken van cs.

Gewenste Oplossing:

Niet, ik moet nu 20 minuten langer lopen en ben te laat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Jim, Niet leuk om te lezen dat de chauffeur van lijn 6 een eigen route heeft gereden ipv de omleiding die hij hoort te rijden. Ik kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt. Ik heb het nagekeken. Lijn 6 richting Leiderdorp hoort inderdaad te stoppen bij halte Hooigracht. Deze halte is niet komen te vervallen. Zou je nog aan kunnen hoe laat en bij welke halte je bent ingestapt? Dan geef ik je melding intern door in de regio. Excuses voor het ervaren ongemak die je hebt gehad doordat de chauffeur een andere route heeft gereden en je daardoor te laat was. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Waaromgebruikersnaam

1 maand geleden - Ik ben bij halte centraal station ingestapt en heb de klacht om 12:34 verstuurd. Dit heb ik ook in de bus gedaan. Exacte tijd wanneer de bus vertrok weet ik echter niet exact meer. Dit zal ongeveer 5-10 minuten eerder zijn geweest.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 16 oktober 2016 om 21:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jim,

Bedankt voor de toelichting. Ik heb je klacht intern doorgestuurd naar de betreffende regio zodat het verder uitgezocht kan worden. Nogmaals excuses voor het ervaren ongemak en de extra reistijd.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Waaromgebruikersnaam