Klacht: bus 54

op 06 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Na mijn auto nar de garage gebracht te hebben in sittard was het nodig om met de bus naar schimmert te reizen vanaf bustation Sittard naar bus station Geleen.
Hier aangekomen om 16.45 uur volgens het planbord vertrekt de bus naar Schimmert om 17.32 met lijn 54,wachten op de bus maar om 18.05 nog geen lijn 54 ,ben met nog een aantal mensen maar gaan lopen naar Schimmert maar wel de route van lijn 54 kunnen we onderweg instappen heelaas lijn 54 niet gezien om 20.10 Schimmert lopend bereikt,U snapt wat wij over Arriva dachten

Als de gegevens op de planborden kloppen wat hebben we aan bus 54 komt over 32 minuten en verder tot 2 minuten en er komt helemaal niets

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste D.J.de Ruiter, Wat enorm naar dat je moest lopen naar Schimmert en er geen bus kwam. Wat is je opstaphalte en je eindhalte? Volgens onze dienstregeling vertrekt er geen lijn 54 vanuit Sittard naar Schimmert: http://bit.ly/2wGYI4G. Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Arriva

Heeft op 12 september 2017 om 22:18 geantwoord

Beste D.J. de Ruiter,
Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van jou ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.
^JK
Webcareteam