Klacht: Bus

op 21 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste Lindseyhalmans, Wat vervelend dat de bus niet komt opdagen. Heb je voor mij je vertrekhalte, vertrektijd, lijnnummer en eindhalte? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Lindseyhalmans

3 maanden geleden - De vertrekhaltr is hoogstraat kerk landgraaf,vertrektijd 18:00 lijnummer 22 en eindhalte was heerlen station

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 21 augustus 2017 om 16:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Lindseyhalmans,

Dankjewel voor de aanvullende informatie.

We zullen de vestiging waar deze lijn voor rijdt op de hoogte brengen van jouw ervaring. Daarbij zullen we vragen of ze hier extra aandacht aan willen besteden zodat we kunnen ontdekken wat er mis gaat.

Namens ons, welgemeende excuses voor het ervaren ongemak.

Met vriendelijke groet,

^SH
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Lindseyhalmans