Klacht: Bus 401 van Hank naar Breda zit vol

op 02 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag wilde ik de bus (bus 401) van Hank naar Breda nemen om 10:54. Deze zat echter vol, waardoor 9 mensen niet mee konden met de bus. De eerst volgende bus ging pas 31 minuten later, dus ik kwam niet op tijd op school.Ik heb dus 31 minuten moeten wachten. Ik heb hier al vaker klachten over ingediend, maar dan kreeg ik een standaard antwoord (die alle klachten krijgen) en er wordt dan verteld dat dit vooral aan het begin van september een probleem is. Het is nu al oktober en het probleem is er nog steeds, zelfs om 10:54 wat al lang geen spits tijd meer is.

Ik ben tevreden als ik op een normale manier de bus kan nemen, zonder dat deze vol zit en dus doorrijdt. Ik hoop dat er eindelijk extra bussen kunnen worden ingezet, desnoods harmonica bussen. Ook hoop ik dat ik geen standaard antwoord krijg die ik al 3 keer heb ontvangen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 02 oktober 2017 om 14:28 geantwoord

Beste Lorenza,

Vervelend dat de bus weer vol zat waardoor je te laat op school was. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik begrijp ook uit je klacht dat je al een paar keer standaard antwoorden van ons hebt gekregen. Het lastige is dat wij een klacht zoals deze altijd moeten doorsturen naar de betreffende regio. Daar moeten ze bepalen of ze hier wat mee kunnen/gaan doen. Het liefst had ik tegen je gezegd \"ik zorg ervoor dat er vanaf morgen extra bussen gaan rijden\" maar ik ga daar helaas niet over. Ik zal je klacht onder de aandacht brengen in de regio en ik hoop dat je snel verbetering merkt.

met vriendelijke groet,

^JK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Lorenza