Klacht: Bus 385 al 2 weken elke dag te laat

op 13 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo
Ik rijs elke dag met bus 385 naar en van me werk
Alleen is het de laatste 2 wrken dat hij elke dag 5 a 10 min later is
Hierdoor kom ik met overstappen telaat en dus ook telaat op me werk
En dat is echt heel vervellend !
Me werkgever is er ook niet blij mee !
Wat is hier aan te doen ?
Als hij eens een keertje te laat is geen probleem !!
Maar nu al 2 weken elke dag zowel sochtens als in de middag

Mvg Roy Overbeek

Gewenste Oplossing:

Als ze op tijd rijden dat ik optijd op me werk ben
Wat voorheen ook altijd goed ging

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste RoyOverbeek, Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt met 1 van onze lijnen. Om je klacht in behandeling te nemen heb ik nog een aantal aanvullende gegevens van je nodig. Zodra we deze hebben ontvangen zullen we de klacht verder in behandeling nemen. Graag ontvangen ik de volgende gegevens van je: - halte waar je instapt - halte waar je uitstapt - tijd waarop je instapt. Met vriendelijke groet, ^JP Webcareteam Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 07 november 2017 om 09:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste RoyOverbeek,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van jou ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door RoyOverbeek