Klacht: Bus 372

op 13 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Door de nieuwe dienstregeling wordt Panningen eerst opgehaald. Hierdoor passen alleen de mensen van Panningen en Roggel in de bus. Heythuysen, Baexem en Roermond wordt dan overgeslagen. Op de drukke momenten wordt er gereden met een grote Ghielen bus. Je moet in en uit checken bij de chauffeur zelf en dit kost enorm veel tijd. Hierdoor is het voor niemand meer mogelijk om op tijd te komen. Voor panningen moet een eigen bus komen en ze moeten niet meer mee met bus 372.

Als panningen niet meer met onze bus meegaat. Hierdoor moet een andere bus voor in plaats komen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 13 december 2017 om 10:18 geantwoord

Beste Tessa,

Uit jouw reactie is gebleken dat de nieuwe dienstregeling niet aansluit op jouw wensen. Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is kan voor de andere juist een verslechtering zijn. Arriva streeft er naar oplossingen te vinden waar zoveel mogelijk reizigers van kunnen profiteren. De dienstregeling zal dan ook zorgvuldig worden geëvalueerd en indien nodig en mogelijk zal er naar aanpassingen worden gekeken.

Voor nu kun je op onze website www.arriva.nl een alternatief reisadvies opvragen.

^Zoë
Arriva Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door TessaHobusx