Klacht: Bus 370 te laat

op 19 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Elke ochtend neem ik bus 370 richting Schiphol. Ik stap op te Rijnsaterwoude om 6:12, alleen de bus is altijd te laat waardoor ik elke dag mijn overstap op Schiphol mis en hierdoor uiteindelijk een half uur later op mijn werk ben dan gepland! Een keer te laat kan gebeuren, maar het is helaas standaard geworden.

Als de bus gewoon op tijd is zodat ik mijn overstap kan halen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

1 maand geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over Arriva is afgesloten door de melder van de klacht.

Heeft op 24 oktober 2016 om 07:01 geantwoord

Dit lost het alleen nog steeds niet op want het was vorige week vrijdag en vandaag weer raak, door de vertraging van de bus mis ik mijn overstap naar de trein. Ik heb het idee dat de bussen niet op tijd vertrekken vanaf Alphen a/d rijn waardoor ze te laat zijn, echt druk is het in de ochtend niet op de weg van alphen naar Rijnsaterwoude.

Arriva

Heeft op 24 oktober 2016 om 07:12 geantwoord

Hoi Amira,

Jammer om te horen dat de bus opnieuw verlaat was. Helaas kunnen wij dit ivm verkeer en andere externe factoren nooit 100% voorkomen. Je melding is doorgegeven aan de regio zodat er naar gekeken kan worden of we ergens toch invloed op hebben. Ik hoop dat je in de toekomst verbetering ervaart!

^NT
Arriva Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door Aroessen