Klacht: Bus 370 slaat meerdere keren mijn halte over

op 10 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Iedere avond neem ik bij het brugrestaurant op de a4 de bus naar huis, de aansluitingen op andere bussen zijn al heel slecht waardoor ik in het weekend tussendoor al 28 minuten moet wachten op mijn overstap. Het is nu al meerdere keren voorgekomen dat de bus mijn halte bij het brugrestaurant over slaat, hij rijd gewoon op de snelweg voor bij in plaats van langs de ingang van het restaurant te stoppen!!! Hierdoor moet ik een half uur wachten bij het brugrestaurant om vervolgens nog een half uur bij mijn overstap te wachten. Ik ben meer dan anderhalf uur onderweg naar huis voor een stukje dat met de auto nog geen kwartier rijden is en nog totaal onnodig ook. Het half uurtje wachten neem ik maar voor lief aangezien dit alleen in het weekend is maar het overslaan van de halte bij het brugrestaurant vind ik echt onaccepteerbaar

Ik ben tevreden wanneer alle bussen, de 370, 365 en de 361 de halte brugrestaurant niet meer overslaan

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 14 oktober 2016 om 19:42 geantwoord

Beste Samantha,

Balen zeg dat je al meerdere keren hebt ervaren dat de bus de halte waar jij staat te wachten, over heeft geslagen. Ik heb je klacht doorgestuurd naar de teammanager in de regio zodat er op halte Brugrestaurant A4 gelet kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en hopelijk ervaar je in de toekomst verbetering.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door SamanthaRamona