Klacht: Bus 320 kwam niet

op 02 mei 2016 over Connexxion in de categorie Openbaar Vervoer

Vorige week donderdag wachtte ik tevergeefs bij bushalte Fauna in Huizen richting busstation op bus 320. Opeens verdween de bus zomaar van het screenbord en kwam de volgende bovenaan te staan. De bus zou pas over 13 minuten komen. Ik had een afspraak en moest nu rennend naar het busstation om mijn bus naar Bussum te halen. Daardoor kreeg ik enorme bloedende blaren op mijn tenen, en heb ik alsnog mijn bus gemist!

Ik ben tevreden met een financiele vergoeding voor het mij door Connexxion aangedane leed!!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Connexxion

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Connexxion in behandeling genomen

Bericht van

10 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Enige tijd geleden heeft u een melding met betrekking tot onze dienstverlening bij klacht.nl ingediend. Helaas kunnen wij uw klacht niet via deze website in behandeling nemen. Reden hiervoor is dat wij de informatie, die wij nodig hebben om uw klacht volledig te kunnen behandelen, via ons klachtensysteem verzamelen. Wij verzoeken u dan ook om uw klacht opnieuw in te dienen bij Connexxion. Dit kan via het online klachtenformulier wat u kunt vinden op https://connexxion.nl/klachten/121. Ook kunt u uw klacht telefonisch indienen door te bellen naar 0900 – 266 63 99. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u naar aanleiding van onze e-mail nog vragen heeft, dan kunt u ons van maandag tot en met zaterdag van 08:00- 19:00 uur bereiken op telefoonnummer 0900 – 266 63 99. Wij staan u graag te woord. Met vriendelijke groet, Connexxion OV Klantenservice T +31 (0)900 266 63 99 W www.connexxion.nl www.connexxion.com

Alle klachten die gemeld zijn door Catharina16