Klacht: Bus

op 27 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Elke dag gaat bus lijn 21 van noordwijk of naar noordwijk te vroeg weg van elke bushalte waar hij stopt, hierdoor missen vaak mensen hun bus.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als elke buschaffeur wacht tot de normale aankomst tijd als hij/zij te vroeg aankomt bij een halte.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste Lisa, Ik vind het erg jammer te lezen dat de bus van of naar Noordwijk vaak te vroeg vertrekt. Graag zou ik van je horen bij welke halte dit is voorgevallen, wanneer dit was en hoe laat de bus had moeten vertrekken/hoe laat deze is vertrokken. Met vriendelijke groet, ^NT Arriva Webcare.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 04 september 2016 om 14:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

\"Beste Lisa,

Ik vind het erg jammer te lezen dat de bus van of naar Noordwijk vaak te vroeg vertrekt. Graag zou ik van je horen bij welke halte dit is voorgevallen, wanneer dit was en hoe laat de bus had moeten vertrekken/hoe laat deze is vertrokken.

Met vriendelijke groet,
^NT
Arriva Webcare.\"

Gevraagde informatie ontbreekt vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door lisaeekelx