Klacht: Bus 23 te laat

op 06 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vanochtend stond ik op de bus te wachten om 9:30. Hij zou om 9:38 komen. De bus is uiteindelijk gekomen om 9:52. Dit is vors te laat waardoor ik dus mijn trein heb gemist. Dit is helaas niet de eerste keer dat dit gebeurd. Hij is regelmatig minstens 5 minuten te laat. Zelfs de eerste bus die gaat 6:38 (bij zelhemseweg doetinchem) is vaak te laat. Hierdoor ben ik een aantal keren te laat geweest.

Hier een oplossing voor komt. Wil graag reactie terug hebben en toch een tegemoetkoming voor de irritatie die ik hier onnodig van heb.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Goedemorgen Marith, In je melding geef je aan dat de bus van lijn 23 vandaag te laat bij de halte Doetinchem, Zelhemseweg is geweest. Ik begrijp dat dit een minder prettige ervaring is geweest en daarom heb ik je melding doorgestuurd zodat hier verder naar kan worden gekeken. Wel wil ik aangeven dat er soms omstandigheden zijn waardoor het niet altijd mogelijk is precies volgens de dienstregeling te rijden. Groet, ^JE

Arriva

Heeft op 26 oktober 2016 om 06:38 geantwoord

Goedemorgen Marith,

^JE
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door marithvanhattem