Klacht: Bus 221 is niet gekomen

op 08 november 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag, 08-11-2017, stond ik in Leiden, halte universiteitsterrein te wachten op bus 221 richting Leiden centraal, welke om 14:26 zou moeten komen. Deze stond ook aangegeven op mijn routebeschrijving. De minuten tikten voorbij en ineens was de tijd waarop de bus zou moeten komen ruim verstreken. Ik keek weer op de 9292 app of deze bus misschien later kwam, maar ineens kwam hij helemaal niet meer en moest ik wachten op de volgende bus, waardoor ik te laat kwam voor mijn werk

Ik wil graag een uitleg waarom dit zo gebeurde en dat het niet meer vaker gebeurt. Het is me namelijk al eens eerder overkomen met lijn 5 van arriva, ook zonder enige waarschuwing.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 08 november 2017 om 14:46 geantwoord

Beste Laravdh,

Oh nee! Wat balen dat lijn 221 niet op is komen dagen. In het volgsysteem van de bus zie ik dat de bus wel heeft gereden maar precies halte Universiteitsterrein heeft overgeslagen. Wat daar de reden van is kan ik helaas niet achterhalen. Daarom stuur ik je klacht intern door naar de regio zodat de betreffende leidinggevende de situatie uit kan zoeken. Excuses voor het ervaren ongemak en ik hoop dat je deze situatie in de toekomst niet nog eens ervaart.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Laravdh