Klacht: Bus 21 altijd te vroeg

op 10 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bus 21 komt altijd 3-4 minuten te vroeg waardoor ik hem vaak mis.

Gewenste Oplossing:

Als ze trackers in de bussen gooien zodat ik online kan zien waar die is. Kost hooguit 50 euro per bus, had er wel in mogen zitten voor de hoofdprijs die je betaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Stephan, Niet leuk om te lezen dat je ervaart dat lijn 21 altijd 3-4 minuten te vroeg vertrekt. Ik wil je klacht (en suggestie) graag intern doorsturen naar de regio zodat er op de punctualiteit van lijn 21 gelet kan worden maar dan ontvang ik graag nog de volgende informatie van je: - In welke regio rijdt lijn 21? - Bij welke halte wil je op de bus stappen? - Op welk tijdstip ervaar je altijd dat de bus te vroeg vertrekt? - In welke richting wil je reizen? Ik hoor graag van je! Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 26 oktober 2016 om 07:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Gevraagde informatie ontbreekt vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten.

^DK

Alle klachten die gemeld zijn door forca