Klacht: Bus 183

op 05 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bus 183 hoort normaal gesproken om 06.27 te arriveren bij halte prinsenplein. De afgelopen week is de bus voor mijn neus, 3 keer, eerder vertrokken, namelijk om 06.25
Rennen heeft geen zin gehad want hij reed alsnog weg. Beetje vervelend dat de bustijden niet kloppen en maar om de half uur/ uur rijdt.

Gewenste Oplossing:

Ik zal tevreden zijn wanneer de bus wacht bij de halte, tot de aangegeven vertrek tijd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 06 oktober 2016 om 14:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Anushka,

Wat jammer dat de bus net voor je neus wegreed! Ik heb even gekeken, maar mij is geen lijn 183 bekend die langs Prinsenplein Rotterdam rijdt. Ik vermoed dat je een lijn van RET bedoelt en raad je daarom aan even contact met hen op te nemen.

Met vriendelijke groet,
^NT
Arriva Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Anushka15