Klacht: Bus 177

op 13 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 13 december 2017 om 10:21 geantwoord

Beste MarjoleinViel,

Arriva streeft er naar om binnen de afspraken met haar opdrachtgevers een optimale dienstverlening te realiseren. Helaas zijn er wel eens omstandigheden waardoor deze dienstverlening niet voldoet aan de wensen van onze passagiers. Wij stellen het dan ook zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons hiervan op de hoogte te stellen.

In jouw reactie geeft u aan dat jouw bus lijn 177 regelmatig te vol is. Die melding hebben we vanmorgen vaker gekregen. Wij hebben jouw reactie ook doorgestuurd naar de betreffende afdeling met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Onze chauffeurs melden bij de verkeersleiding het aantal reizigers bij onvoldoende capaciteit en als er reizigers blijven staan. Deze rapportages worden dagelijks gelezen door de rayonleiding. Zodra er een vast patroon wordt vastgesteld in de bezetting van een bus en er onvoldoende capaciteit is, wordt er indien mogelijk een extra bus ingezet. Wij bieden je onze excuses aan voor het ongemak dat je hierdoor hebt ondervonden.

^Zoë
Webcare Arriva

Heeft op 13 december 2017 om 11:06 geantwoord

Niet alleen is de lijn constant vol, maar zelfs in de spits rijdt deze lijn 1 keer in het uur. Hierdoor wordt de reistijd veel langer.

Alle klachten die gemeld zijn door MarjoleinViel