Klacht: Bus 16 richting Dordrecht CS

op 20 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Om 11:57 op 20 september. Stond ik bij de bushalte Roemer Vischer in Alblasserdam toen de bus in aantocht was heb ik netjes me hand uitgestoken als gebaar dat ik graag wou instappen. Vervolgens maakte de chauffeur een zwaaiend gebaar en reed die door. Jammer dat dit soort dingen nog steeds voorkomen bij jullie busmaatschappij.

Wanneer deze chauffeur een serieuze waarschuwing krijgt, ik hoop dan ook dat dit geen normale zaak is voor de desbetreffende chauffeur.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste Jfv, Wat balen dat de bus je voorbij reed. Heb je voor mij je vertrektijd, lijnnummer en eindhalte? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Jfv

1 jaar geleden - Het was om 11:57, lijnnummer 16 richting Dordrecht CS. Bij halte Roemer Vischer in Alblasserdam.

Arriva

Heeft op 20 september 2017 om 13:01 geantwoord

Beste Jfv,

Dank je wel voor je aanvulling. Ik zal de klacht doorzetten naar de regio, zodat de chauffeur wordt aangesproken.

^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Jfv