Klacht: Bus 155/306 altijd te laat

op 05 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bus 155 die van Gemert naar Veghel komt is altijd minimaal 8 minuten te laat bij de stop schansoord in Erp. Hier stap ik op. Bus 306 is ook vaak te laat op het busstation dan gepland. Hierdoor missen we de aansluitingen dik en moeten we weer 20 minuten wachten. Als ik kom fietsen naar school dan deed ik het, want dit is echt heel irritant. We missen iedere aansluiting.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de bussen op tijd zijn en de aansluitingen goed. Beloof geen tijd als je het niet kan waarmaken, plan dan ruimer in

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 05 oktober 2016 om 08:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Willem,

Jammer om te lezen dat lijn 155 en lijn 306 regelmatig niet op tijd rijden tijdens de ochtendspits waardoor je de aansluiting mist. Ik stuur je klacht door naar de teammanager in de regio zodat er naar de punctualiteit van deze lijnen gekeken wordt. Hopelijk merk je spoedig verbetering. Onze excuses voor de opgelopen vertragingen en het ongemak wat je hierdoor ervaart.

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Willemvstiphout