Klacht: bus 121

op 30 november 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 30 november 2016 om 09:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Tess,

Wat balen dat je bus zo vol zat! Ik stuur je signaal door zodat hier naar gekeken kan worden.

Met vriendelijke groet,
^NT
Arriva webcare

Heeft op 30 november 2016 om 11:36 geantwoord

Ik hoop dat dit snel opgelost kan worden aangezien ik al een week sta in een overvolle bus

Alle klachten die gemeld zijn door tessvandalen