Klacht: Oplichting en racisme naar de klant

Wesley Noot op 02 juli 2023 over Burger King in de categorie Fastfood ketens

Burger King Leidseplein.
Sta snachts ruim 40 minuten in de rij, vervolgens wil ik een actie coupon uit de app gebruiken en krijg ik te horen dat het niet voor leidseplein geldt. Dit klopt niet, want er wordt aangegeven waar het niet geldt en Leidseplein staat hier niet tussen. Dit geef ik netjes aan, waarop ik een keiharde ‘Tjoerie’ krijg van de donkere medewerker. Waarop ze midden in m’n zin haar rug naar mij toe draait en discrimerende opmerkingen maakt naar haar collega. Tata dit tata dat tata zus tata zo. Altijd fijn als je in je eigen land gediscrimineerd wordt. Als ik dit als blanke man andersom had gedaan, was de wereld te klein geweest en ben ik een racist.
Vind het echt te schandalig voor woorden en ben flink tekeer gegaan tegen haar.

Geldig in BURGER KING® restaurants in Nederland m.u.v. Schiphol Plaza, Schiphol Terminal 1, Nieuwegein, De Meern en Zevenaar.

Doet Leidseplein nu wel of niet mee. Duidelijkheid en de medewerkwr mag je van mij ontslaan. Als je andersom als blanke man discrimineert, ben je direct je baan kwijt. Donkere dame en ik was er tussen 0130 en 0330. Medewerkers daar weten ervan en de manager ook. Ben best wel tekeer gegaan. Wou wat anders bestellen, maar ontplofte wegens haar asociale gedrag. Politie kwam er ook bij.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Burger King

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Burger King nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wesley Noot