Klacht: Haar in eten, na 1,5 maand nog steeds geen antwoord.

chenoagrit op 14 februari 2024 over Burger King in de categorie Fastfood ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben 3 januari bij de burgerking in emmen geweest, ik ging mijn bestelling in de auto opeten en kom er bij de 3e hap van mijn cheesy bacon fries achter dat er een hele lange vieze haar inzat. Ik had haast dus kon niet terug naar binnen toe, heb inmiddels 3 mails verstuurd, 2 dms en een bericht via facebook en nog steeds geen reactie.

Gewenste Oplossing:

Graag geld terug en een reactie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Burger King
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Burger King

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Burger King nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door chenoagrit