Klacht: Burger King Isolatorweg 25

Tecradius op 29 februari 2024 over Burger King in de categorie Fastfood ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De medewerkers van afgelopen maandag waren enorm onvriendelijk en zullen saus in je milkshake doen wanneer je klaagt over de verkeerde milkshake, dit is legendarisch bizar. Ook duurt het vijf minuten om je statiegeld bij de kassa te krijgen, kennelijk houden ze niet van problematische klanten dus laten ze deze wachten terwijl zij spelletjes op hun mobiel doen, moest gewoon wachten terwijl er niemand in de rij stond voor 2,00 euro.

Gewenste Oplossing:

Als ik een cadeaubon of iets krijg van het bedrijf dan ben ik tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Burger King
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Burger King

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Burger King nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tecradius