Mijn Klacht:
ik heb bij Sixt een auto gehuurd en 500 euro borg betaald met mijn Bunq credit card. Na inleveren auto wordt door Sixt op 9 maart de borgsom vrijgegeven aan Bunq.
Maar het is nu 1 april en ik heb nog steeds mijn borg niet terug van Bunq.
Bunq heeft van mij alles gekregen:
– transactie overzicht van Sixt
– mail van branchemanager van Sixt
– kopie huurovereenkomst auto.
4 verschillende medewerkers hebben hun excuses aangeboden voor alle ellende en miscommunicatie van hun kant. Beloofden zelfs financiele compensatie.
En opeens is er radiostilte!!!
Hoe krijg ik mijn waarborg terug?????
Gewenste Oplossing:
Teruggave van mijn waarborgsom en minstens 1.000 euro financiele compensatie voor de vele uren die ik heb moeten besteden aan dit ridicule gedoe.
Ik ben fiscaal jurist, zelfstandig en reken 750 euro per dagdeel
