Klacht: kan niet meer bij mijn rekening

op 18 september 2019 over Bunq in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag mijn bunqbank app geopend en krijg ik een supportbericht van 20 januari 2018 en kan ik alleen daarna mijn gegevens updaten. Nou oke, doe ik, maar als ik dan op verstuur druk blijft het rondje draaien en kan ik niks meer. 20.000 euro vast zonder dat ik wat kan. De suppot afdeling geeft geen antwoord

Gewenste Oplossing:

Ik weer bij mijn geld kan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bunq

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bunq nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door willem29095701