Klacht: Account en rekening geblokkeerd en verwijderd

op 13 maart 2019 over Bunq in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zonder geldige reden is opeens mijn Bunq rekening mét mijn saldo geblokkeerd. Ondertussen is mijn hele Bunq account verwijderd, dus ook mijn saldo. Ik heb niets verkeerds gedaan en heb geen regels geschonden en opeens word ik als klant verwijderd bij bunq.Ik heb ook wat mailcontact met Bunq maar het enigste wat ze alleen maar zeggen is; ja wij kunnen niets voor u doen, u moet wachten tot compliance team contact met u opneemt (duurt maximaal 8 weken). Ik wil gewoon weer kunnen inloggen en bij mijn geld kunnen. Het kan toch niet zo zijn dat je opeens verwijderd word als klant terwijl je niets hebt gedaan wat niet toegestaan is?

Gewenste Oplossing:

Wanneer Bunq mijn account en rekening deblokkeerd en weer actief maakt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bunq over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door H.Kaper