Klacht: Buitenlandse oven

Wij hebben een AEG stoomoven gekocht na een uitleg in het Nederlands in de winkel. Hoe moeilijk kan het zijn, oven op zijn plaats stekker erin en uitproberen. Not. Het instructie boekje was in het Italiaans. Zelf uitgeprint op internet. Maar toen kwamen we erachter dat de oven alleen de Engelse taal weergaf. Terug naar de winkel. Daar werd vriendelijk uitgelegd hoe dat te veranderen. Wij hadden een nieuw model vlgs de verkoper. Thuis gekomen zagen we dat de oven het pijltje dat in de winkel bij de oven zat hier ontbrak. Weer gebeld. Kwamen er niet uit. Op aanraden de AEG gebeld. Maar daar konden ze er niet goed op ingaan want het was haast 5 uur en dan gaan ze naar huis. Nu weekend. Wat mij eigenlijk verbaasd is dat er toch niet voldoende kennis is om de klant goed voor te lichten en te begeleiden. Tot nu toe weet ik ook niet wat Set 1, 2 enz betekend. Ook in de winkel weten ze dat niet ???. Beetje raar. Wordt vervolgd.

Ik ben tevreden als de oven de Nederlandse taal aan geeft. En ik weet wat al die Set punten betekenen. Plus een Nederlands instructie boekje.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

4 jaren geleden - Beste meneer van der Weele, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u oven niet in het Nederlands ingesteld is. Ik ga de melding maken naar de juiste afdeling met het verzoek contact met u op te probleem te bespreken. Met vriendelijke groet, Lianne - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 23 mei 2017 om 10:52 geantwoord

Beste meneer van der Weele,

Ik heb vernomen dat u contact heeft gehad met mijn collega van de afdeling klantenservice. Zij heeft voor u een melding gemaakt naar AEG. Zij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen om dit vervelende probleem te verhelpen. Indien dit niet naar wens wordt gedaan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Lianne - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

4 jaren geleden - Beste meneer van der Weele, Ik heb vernomen dat u inmiddels weer contact heeft gehad met mijn collega van de afdeling klantenservice voor een nieuw bezoek van een monteur van AEG. Met vriendelijke groet, Lianne - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

4 jaren geleden - Beste meneer Van der Weele, Ik had begrepen dat mijn collega van de klantenservice op 7 juni contact met u heeft gehad over de AEG oven en met u de vervolgactie besproken heeft. Mocht dit naar uw mening anders zijn dan verneem ik dat graag zodat ik dat met haar op kan nemen. Met vriendelijke groet, Lianne - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Reactie van de melder van de klacht Wil van der Weele.

4 jaren geleden - Er is nog steeds niets opgelost. Ik heb zelf vandaag gebeld en eindelijk kreeg ik de service afdeling na 3 personen afgewerkt te hebben. A.s woensdag komt er iemand langs. Er hangt waarschijnlijk een prijskaartje aan. Ik zou nog wat horen van de laatste medewerker. Deze zou het hogerop gaan zoeken. Maar ik weet niet hoe hoog ze gevorderd is. Waarschijnlijk erg hoog en duurt het even voor zij weer op aarde is. Met vriendelijke groet, Mevr van der Weele.

Alle klachten die gemeld zijn door Wil van der Weele.