Klacht: buitenland bundel

op 11 mei 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Op de website van vodafone zeggen ze dat je de blox aanzetten/uitzetten kunt via de app van fodafone.
De realiteit is dat je de blox alleen aan kunt zetten en via de sms kunt uitzetten.Dat lukt me niet en daar er er een bericht terugkomt dat dit niet kan vanwege een technische storing.
Dus 11 april gebeld en na een tijdje zou men de blox uitzetten.
Dit gebeurde ook.Nu was ik de afgelopen 10 dagen in duitsland en ik wilde de dagbundel a 2 euro aanzetten vis de sms.Wederom de mededeling dat dit niet kon vanwege een technische storing.Wederom bellen en ik kreeg het antwoord dat eventuele kosten worden vergoed en dat hij het met de teamleider zou bespreken.

Ik woon bij de grens en wil soms bellen met mijn vrouw en ik vind het niet kunnen dat dit nu al een maand duurt zonder dat ik er ook maar iets van krijg te horen.Mijn abbo loopt over een week af en dan krijg ik een ander abbo voor een jaar maar hoor ik niets hier over dan zeg ik het abbo op wegens het niet nakomen van afspraken

eigenlijk nooit geen klachten gehad

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door plof