Klacht: Buitengewoon druk voor de zoveelste keer. ZEER SLECHT !!

op 01 juni 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Vandaag ben ik voor de zoveelste keer terug naar huis gegaan zonder te kunnen sproten. Ik ben nog maar 4 weken ingeschreven in Hengelo en ben al minimaal 6 keer naar huis gegaan omdat het ontzettend druk was. Vandaag waren er minimaal 150 mensen binnen.
Wat ik niet snap is waarom laten jullie mensen inschrijven terwijl dat jullie ruimte niet toereikend is. Ik had het echt niet erg gevonden als ik te horen kreeg dat jullie vol zaten. Ik betaal om te kunnen sporten en niet om jullie ledenbestand te vullen. Dit zie ik dan ook als wanprestatie en wil graag een oplossing. Ik ben trouwens niet de enige die hiermee zit.

Ik ben tevreden wanneer er minder leden zijn (tegelijkertijd aanwezig). Ik zou het niet erg vinden als ik persoonlijk wordt uitgeschreven

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 02 juni 2016 om 08:04 geantwoord

Beste Ivan,

Bedankt voor je bericht.

Wat vervelend om te horen dat je meerdere keren naar huis bent gegaan omdat het te druk was in de club. Wellicht kan je aan de medewerker op de club vragen wat rustige tijden zijn. Met jouw pas mag je ook bij elke andere club van Basic-Fit sporten.

Er kunnen een maximaal aantal leden lid worden van een club. Echter welke dagen en of tijden onze leden kiezen om te gaan sporten kunnen wij niet bepalen.

Dustin van Basic-Fit

Heeft op 06 juni 2016 om 00:07 geantwoord

Medewerker vragen? die is wel beetje moeilijk te vinden tussen 150 man en de vraag is dan of die tijd heeft. Sporten bij een andere club is geen optie voor mij, daarom moest het in Hengelo zij.
Ik ben ook benieuwd hoeveel het maximaal aantal leden is?

Bericht van Basic Fit

1 jaar geleden - Beste Ivan, Bedankt voor je reactie. Alle medewerkers van Basic-Fit hebben bedrijfskleding aan, aan de hand daarvan kun jij onze collega herkennen. Het kan zijn dat de medewerker het vaak druk heeft, de medewerker is er juist om alle vragen te beantwoorden van alle leden. Dat kan ik je helaas niet vertellen, dit verschilt per club. Dit kun je ook aan mijn collega op de club navragen. Met vriendelijke groet, Levi van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Roshdi