Klacht: Buitenbundel zonder smsje, Hoi factuur van 130 euro

op 19 juni 2017 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Beste Youfone,

Ik ben sinds een paar maanden klant. Ik schrok mij rot, de 29e van mei dat ik een smsje kreeg dat mijn internet geblokkeerd was; \”om hoge kosten te besparen\”. Gister heb ik de factuur kunnen inzien. Die hoge kosten waren 2 dagen eerder al gemaakt. In een half uur tijd meer dan 1GB buiten mijn bundel gegaan. Helaas heb ik geen SMSje van je mogen ontvangen dat ik buiten mijn bundel was gegaan. Een service die ik bij al mijn vorige providers wel had, maar bij jou is dat dus niet standaard.

Bleek dat je een dataplafond kon instellen, en dat je met dat aanzetten van het dataplafond dan ook een SMSje krijgt. Waarom sturen jullie niet standaard een smsje als je buiten je bundel bent? Los van of mensen het plafond aan of uit hebben, voor een provider die zich in de markt neerzet als een goedkoop alternatief, was ik erg ontdaan toen mijn rekening dik boven de 130 euro uitkwam.

Hopelijk kunnen we tot elkaar komen hierin.

Groeten,

Mark

Ik ben tevreden als Youfone een deel (of alles) van de buiten bundel gemaakte kosten maakt. Ik snap wel degenlijk dat ik ook een eigen verantwoordelijkheid heb, maar ik vind het erg vervelend dat ik vanuit het niets zo\'n factuur krijg. zonder een waarschuwing van te voren.

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 21 juni 2017 om 17:23 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door hoofdcoach